Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
September 11, 2013
Image Size
6.5 MB
Resolution
3648×2736
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,312
Favourites
145 (who?)
Comments
25

Camera Data

Make
Canon
Model
Canon DIGITAL IXUS 95 IS
Shutter Speed
1/30 second
Aperture
F/2.8
Focal Length
6 mm
ISO Speed
320
Date Taken
Sep 11, 2013, 5:47:06 PM
Software
Adobe Photoshop CS6 (Macintosh)
Sensor Size
6mm
×
Assassin's Creed Embroidery by Chardoz Assassin's Creed Embroidery by Chardoz
My first embroidery thingy. I think it came out rather okay.
Okay enough to be satisfied.
yep. I'm happy.

Oh yeah it's done on a white sleeveless sweater. Gonna try and modify the hood as well.
Make myself a little outfit hmm.

Assassin's Creed © to Ubisoft
Add a Comment:
 
:iconadtori:
Adtori Featured By Owner Nov 28, 2013  Student General Artist
You do embroidery?!?!?!!! OMG!! You're so talented I'm gonna die @.@!!! 
Reply
:iconchardoz:
Chardoz Featured By Owner Nov 28, 2013  Student General Artist
Ohh please don't die! XD

And yeah, apparently I can, lol.
First and only time I tried it up until now.
Reply
:iconadtori:
Adtori Featured By Owner Nov 28, 2013  Student General Artist
I wanna learn how to do!!! Teach me how to!! 
Just kidding xD But I really want to embroidery as well as you do O.O 
Reply
:iconchardoz:
Chardoz Featured By Owner Nov 28, 2013  Student General Artist
www.youtube.com/watch?v=0FzU-D…
and
www.youtube.com/watch?v=09L9o5…

Were the only two I needed.

Good luck haha! XD
Reply
:iconadtori:
Adtori Featured By Owner Nov 28, 2013  Student General Artist
YEEE THANK YOU!
Reply
:iconchardoz:
Chardoz Featured By Owner Nov 28, 2013  Student General Artist
Very welcome! XD
Best of luck. :P
Reply
:iconchardoz:
Chardoz Featured By Owner Nov 28, 2013  Student General Artist
I learned it off a youtube video, ...
hmmm lemme search for it.
Reply
:iconrainbowninjaguardian:
RainbowNinjaGuardian Featured By Owner Sep 17, 2013  Hobbyist General Artist
:iconjeffomgwantplz:
Reply
:iconchardoz:
Chardoz Featured By Owner Sep 18, 2013  Student General Artist
No jeff. Down! It's mine you can't have it aaaarg!!
Reply
:iconrainbowninjaguardian:
RainbowNinjaGuardian Featured By Owner Sep 18, 2013  Hobbyist General Artist
:iconohokayplz::iconsadcatplz:
Reply
Add a Comment: